Yükleniyor...

SERVİS

LG ÜRÜNLERİ İLE İLGİLİ PROBLEMLERİNİZİ HIZLA ÇÖZÜYORUZ.

LG Türkiye’nin ithalatını gerçekleştirdiği tüm tablet ve cep telefonlarına hizmet vermekteyiz.

  • LG GSM ve tabletlerin garanti içi ve garanti dışı tüm teknik onarım ve bakımlarının hizmeti
  • Yazılım güncellemesi
  • LG orijinal aksesuar desteği
  • Ücretsiz arıza tespiti
  • Türkiye’nin her yerine ücretsiz kargo
  • Teknik servisteki cihazınızın ücretini kredi kartıyla internetten güvenli ödeme

 CİHAZI ULAŞTIRMAK İÇİN

FACE TO FACE (YÜZ YÜZE)

  • Arızalı cihazınızı ofisimize getirebilirsiniz. Müşteri hizmetleri bölümünde kaydınız yapılır. Sıra numaranıza paralel teknisyenlerimiz cihazı kontrol ederler.
  • Arıza hemen giderilebilecek gibiyse ve stoklarımızda parça mevcutsa bütün işlemler 30 dk içinde sonuçlanır.
  • Cihaz:
    • Arıza detaylı testler sonrası tespit edilebilecekse,
    • Yedek parça stoklarda mevcut değilse,
    • Değişim ya da ücret iadesine karar verilmişse serviste kalır.
  • Herhangi bir nedenden dolayı serviste kalan cihaz istenirse ücretsiz kargo ile gönderilmektedir.

KARGO

  • Arızalı cihazlarınızı dilerseniz anlaşmalı kargo firmalarımızla tarafımıza karşı ödemeli gönderebilir. İnternet sitemizden IMEI numaranız ile takibini yapabilirsiniz. Aras Kargo gönderi kodu: 1003507801442'dir.
  • Gönderilen kargolar şirketimize ulaştığı gün kayıt altına alınıp işlemlerine başlanılmaktadır. Teknisyene atanıp tamirat yapılır, sonra da kalite kontrolden geçer.
  • Servisimizin ortalama tamir süresi 3 gündür.
  • Tamirat bitip kalite kontrolden geçtikten sonra kargo ile tekrar gönderilmektedir.
  • Değişim cihazlarınız üretici firma tarafından gönderilmektedir.

KURYE (BAYİLER İÇİN)

Cihazlarınızı bölgenizde anlaşmalı kuryemiz olduğu takdirde kendisi ile bize ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Tamirat bittikten sonra tekrar kurye ile bayiye teslim edilmektedir.
* Diğer seçeneklerdeki bütün süreçler burada da geçerlidir.

ÜRÜN ULAŞTIRMA DETAYLARI

  • Kişisel bilgi güvenliği size aittir, bilgilerinizi lütfen yedekleyiniz.
  • Telefonunuzun onarımı sırasında tüm kişisel bilgileriniz (resim, video, rehber vb.) silinebilir, lütfen yedekleyiniz.
  • Sim kartınızı telefonunuzun üzerinde bırakmayınız. Telefonunuzu, varsa hafıza kartınız ile birlikte teslim ediniz.
  • Şarj sorunlarınızda adaptörünüzü telefonunuz ile birlikte teslim ediniz.
  • Faturanızı yanınızda bulundurunuz ya da fotokopisini telefonunuz ile birlikte gönderiniz.
  • Gönderileriniz sonrasında cihazınızın takibi için IMEI numarasını not alınız.
  • Kargo gönderilerinizde; cihazınıza ait fatura aslı veya fotokopisi, şikayet açıklamanız, açık adres ve irtibat numaralarınız, varsa e-mail adresiniz eksiksiz olarak belirtilmelidir.
  • İletişim sayfasınden adres bilgilerimize ulaşabilirsiniz.
  • Hizmetimizle ilgili detaylara Hizmet Sözleşmesi'nden ulaşabilirsiniz.
  • Merak ettiğiniz detaylara buradan ulaşabilirsiniz.
  • Ücret iadesi konusundaki detaylara ulaşmak için Ücret İadesi sayfasına bakabilirsiniz.
  • Değişim cihazlarınız üretici firma tarafından gönderilmektedir.
  • Ücret iadesi kararı olan cihazlarda ise gerekli olan evraklar şu şekildedir:
    • Cihazınızın kendisi (tüm aksesuar ve kutusu ile birlikte)
    • Cihazınıza ait fatura,
    • Faturadaki isme ait kimlik fotokopi ve IBAN numarası.
    • Faturadaki isim farklı bir kişiye para yatırılmasını talep ederse noter tasdikli dilekçe vermesi gerekmektedir.
  • Kargo ile gelen cihazlar için adres değişikliği istenirse yapılması gereken; cihazın IMEI numarasının belirtilerek teslim alınması istenen açık adrese gönderilmesini belirten bir talimat yazılmasıdır. Talimat ve nüfus cüzdanın fotokopisi faks veya mail ile iletilebilir.
  • Klonlu cihazları eşleştirmek için yazılacak olan taahhütnameyi buradan indirebilirsiniz. Kimlik ve fatura fotokopisiyle birlikte taahhütname aslının bize ulaştırılması gereklidir.
GARANTİ BANKASI
> Hesap no: 6296675  > Şube 357-Mecidiyeköy meydan  > IBAN TR10 0006 2000 3570 0006 2966 75
 
YAPI VE KREDI BANKASI
> Hesap no 85545070  > Şube 082-Mecidiyeköy  >  IBAN TR92 0006 7010 0000 0085 5450 70
 
İŞ BANKASI
> Hesap no 895309  > Şube 1089-Mecidiyeköy  >  IBAN TR02 0006 4000 0011 0890 8953 09
 
Ücretli cihazlarda para gönderilirken açıklama kısmına İMEİ numarası ya da cihaz takip numarasının yazılması ve dekontunun da mail ile gönderilmesi gerekmektedir.

SERVİS SORGULAMA

Tarafımıza gönderdiğiniz arızalı cihazınızı aşağıdaki formdan sorgulayarak durumunu kontrol edebilirsiniz. Mesai saatleri içinde sorgulama yapabilirsiniz.