Yükleniyor...

SERVİS

HİZMET SÖZLEŞMESİ

  • Servisimizde teknik tamiratlar hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasındadır. Ürün kabulü ve teslimatı 09:00-19:00 saatleri arasındadır. Cumartesi ürün kabulü ve teslimatı 09:00-19:00 saatleri arasındadır. Hafta sonu teknik tamirat yapılmamaktadır.
  • Satış sonrası hizmetlerinin verilmesinden tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonu sorumludur. En yakın yerdeki servis istasyonunda hizmet verilmemesi halinde; cihazın servis istasyonuna ulaştırılması ya da geri gönderilmesi için gerekli kargo ulaşım gideri talep edilmeyecektir.
  • Servisimizce teslim alınan cihazlar için cihazın teslim alındığını gösterir “Servis Formunu” imzalattırmak suretiyle müşteriye verilir. Servisimizde arızalanan ya da fiyat onayı verilmesi için onarılmaksızın iadesi talep edilen cihazlar bu belge olmadan ve/veya garanti dışında onarım yapıldı ise ödemesi yapılmadan teslim edilmez. Müşteri bu formu saklamakla yükümlüdür. Aksi taktirde doğması muhtemel zararlardan Vintek Elektronik sorumlu tutulamaz.
  • Servisimiz gerekli gördüğü durumlarda garanti dahilinde onarım/işlem yapabilmek için cihaza ait fatura ve/veya belgesinin orijinalini talep edebilir. Satın alınan mala ilişkin olarak düzenlenen fatura garanti belgesi yerine geçmez.
  • Arızalı cihazlar ile birlikte kesinlikle SİM kartı teslim alınmaz. Müşterini cihaz ile birlikte teslim ettiği diğer ürünleri de bu belgede belirtilmesi gerekmektedir.
  • Onarım sırasında cihazda kayıtlı kişisel ayarlar yada bilgiler silinebilinir. Bu nedenle cihazda kayıtlı bu tür bilgilerin yedeğini almanızı tavsiye ederiz. Bu gibi durumlardan doğacak kayıp ve zararlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetleri ile ilgili olarak bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde herhangi bir servis ücreti alınmaz. Tüketicinin mali kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalarda bu madde uygulanmaz.
  • Servisimizde yapılacak teknik inceleme sonucunda üretici firmalarca onaylanmış servis istasyonlarında veya yetkili servisler dışında müdahale görmüş olduğu ve/veya cihazın kullanım kılavuzuna veya garanti belgelerinde belirtilen hususlara aykırı kullanımından kaynaklandığı tespit edilen cihazlar “garanti kapsamı dışında” değerlendirilir.
  • Garanti kapsamı dışına çıkmış cihazlarda garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçanın servis istasyonu tarafından ücretli olarak değiştirilmesi durumunda değişen parça için garanti süresi 6 aydır. Verilen garanti ücretli olarak değişimi yapılan parçayla sınırlı olup, cihazın tamamını kapsamaz.
  • Servisimize teslim edilen cihazların tamir süresi, teslim tarihinden itibaren 20 iş gününü geçemez.
  • Tamir süresine müteakiben 90 gün içerisinde alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir ve ürün hurdaya ayrılır.
  • Cihazınızı teslim almak için lütfen bu servis formu ile birlik te geliniz.
  • Cihazınız size servis formu ile teslim edileceğinden, formun kaybolması durumunda servise haber verilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde doğması muhtemel zararlardan Vintek Elektronik sorumlu tutulamaz.