Yükleniyor...

SERVİS

ÜCRET İADESİ

Ücret iadesi kararları servisler tarafından verilmemektedir. Servislerde sadece Hakem Heyeti Kararı ve üreticiden gelen onay doğrultusunda ücret iadesi işlemleri sağlanabilmektedir. Servisimizdeki cihazınızın ücret iadesi kararı mevcut ve servisimize iletilmiş ise bekleme nedenini cihaz takibi bölümümüzden sorgulayabilirsiniz.

ÜCRET İADESİ KARARIM VAR, SİZE NASIL ULAŞTIRABİLİRİM?

Karar sadece LG teknik servise çıkmış ise;
Kararda yer alan cihaz, cihaza ait aksesuarlar ve cihaza ait or ijinal fatura (yok ise fotokopisinin
üzerine ıslak kaşe ile “Aslı gibidir.” yazması gerekir.

BANKA HESAP BİLGİLERİ

Banka hesap bilgileri faturadaki isme ait olmalı, ya da farklı bir isme gönderilecek ise faturadaki isim talimat göndermelidir. Yukarıda belirtilen tüm evraklar ve aksesuarları ile birlikte cihaz servise ulaştıktan sonra ücret iadesi işlemleri başlatılacaktır. Ücret iadesi kararı onaylandı ise sitemizde yer alan cihaz takip bölümünden bekleme nedenini öğrenebilirsiniz.